چسب کاشی پودری

چسب کاشی پودری از دیگر محصولات سپهر آرمه می باشد که با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. چسب کاشی پودری از انواع چسب هایی است که به منظور چسباندن انواع کاشی ، سرامیک، پرسلان و... مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه کمتر از ملات های ساختمانی برای چسباندن سرامیک و کاشی استفاده می شود و انواع چسب های کاشی جایگزین آن شده اند. چسب کاشی پودری از بهترین و موثر ترین روش ها برای چسباندن انواع کاشی می باشد که پیمان کاران این مواد را بهترین مواد برای چسبندن کاشی و سرامیک می دانند. امروزه در بسیاری از پروژه های بزرگ و کوچک ساختمانی از چسب کاشی پودری استفاده می شود زیرا کارایی بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر ملات های نصب کاشی دارد. در استفاده از چسب کاشی پودری ،سطح مورد نظر تاثیر گذار خواهد بود ، در واقع برای استفاده از چسب کاشی سطح هموار و یکدست بسیار مناسب خواهد بود اما در صورتی که سطح مورد نظر دارای ناهمواری باشد باید ابتدا ناهمواری ها برطرف گردد و سپس از چسب کاشی پودری استفاده شود.

چسب کاشی پودری چیست؟

چسب کاشی پودری یکی از انواع چسب های رایجی هستند که برای نصب سرامیک به کار می رود. این نوع از چسب ها بر پایه ی سیمان تقویت شده با پلیمر است و دارای ویژگی های بسیار خوبی می باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم. از ویژگی های چسب پودری کاشی، مقاومت بالای آن در مقابل رطوبت است ، این ویژگی باعث شده که آب بندی کاملی برای سازه ایجاد شود. در گذشته برای آب بندی عملیان دوغاب انجام می گرفت که شامل هزینه ی بالایی بود اما امروزه با استفاده از چسب کاشی پودری تنها با استفاده از چسب می توان کاشی ها را با کیفیت بالایی به سطح مورد نظر چسباند که دارای مقاومت بالایی بوده و نصب ساده تری دارد. بهتر است این چسب بر روی سطوح گچی استفاده نشود و زیرساز مناسبی داشته باشد تا بتواند دوام و ماندگاری بالاتری را داشته باشد. بنابراین اگر بر روی سطوح تمیز و مناسب استفاده شود ، تاثیر گذاری بسیار بالایی را خواهد داشت.

چسب کاشی پودری

فروش چسب کاشی پودری

بسیار مهم است که چسب کاشی پودری را از مراکز تخصصی و معتبر تهیه کنید تا این چسب را بالاترین سطح کیفی دریافت نماید. فروش چسب کاشی پودری توسط سپهر آرمه در کیفیت بسیار عالی انجام می گیرد و در صورتی که تمایل به خرید چسب کاشی پودری دارید از طریق سایت می توانید درخواست خود ثبت نمایید و یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. محصولات سپهر آرمه به قیمت عمده و ارزان به شما ارائه می شود و این مجموعه خدماتی عالی را به شما ارائه می کند.

ویژگی و مزایای چسب کاشی

  • چسبندگی بالا
  • استفاده ی آسان
  • مقاومت در برابر شرایط مختلف محیطی
  • کاهش لغزش عمودی
  • تغییر شکل پذیری
  • و...

کاربرد چسب کاشی

  • چسباندن انواع کاشی های بزرگ در محیط های استخری و مرطوب
  • امکان سرامیک کاری بر روی سرامیک های قبلی در بخش های مختلف از جمله کف و دیوار
  • قابلیت استفاده برای انواع سنگ های مصنوعی
  • و...

مرکز سپهر آرمه از معتبرترین مراکز توزیع انواع مصالح ساختمانی در کشورمان می باشد. فعالیت این مجموعه در حوزه ی انواع مواد افزودنی بتن، چسب کاشی ، آب بندی و ایزولاسیون تخصصی و... می باشد. چسب کاشی پودری از انواع محصولات سپهر آرمه است که با قیمت ارزان و کیفیت بالا ارائه می شود بنابراین شما می توانید این محصول را به صورت تضمینی از سپهر آرمه تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در سپهر آرمه تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم درباره ی محصولات به شما داده شود.